Çevrimiçi Derslere Katılmak İçin Yapılacaklar

·       ÇEVRİMİÇİ DERSLERE KATILMAK İÇİN YAPILACAKLAR

·        Uzaktan öğretim yoluyla işlenecek derslerimizde kullanılacak online platforma https://teams.microsoft.com adresinden erişebilirsiniz.

·        Uygulamayı masaüstü veya mobil cihazlarınıza indirmek için https://www.microsoft.com/tr-tr/microsoft-teams/download-app adresini kullanabilirsiniz.

·   Erişim sırasında sizden talep edilecek kullanıcı adı ve şifresi, Üniversitemiz tarafından verilen e-posta adresiniz (örneğin: 953023924@ogr.gsu.edu.tr) ve şifrenizdir.

·   E-posta hesabının parolasını hatırlayamayan ya da değiştirmek isteyen öğrencilerimiz, https://password.gsu.edu.tr adresindeki Parola Değiştirme Formunu kullanarak yeni bir parola belirleyebilirler.

·        Platforma erişim hakkında daha fazla bilgi edinmek için, aşağıdaki bağlantıda yer alan eğitim videosunu izleyebilirsiniz:

·     https://dosya.gsu.edu.tr/staticcontent/ms-teams-erisim.mp4

·   Tüm dersler haftalık ders programında belirlenen gün ve saatte yapılacaktır. Derslerin başladığı gün ve saatte online platforma eriştiğinizde, “Ekipler” sekmesinde kayıtlı olduğunuzdan ekip üyesi olarak eklendiğiniz tüm dersleri bulabileceksiniz.

·     Kayıt olmanıza karşın “Ekipler” sekmesinde yer almayan bir olursa, dersten sorumlu öğretim üyesi ile Üniversitemiz Otomasyon Sistemi veya Üniversitemiz e-posta adresi vasıtasıyla temasa geçmeniz ve sizi ilgili sınıf ekibine eklemesini talep etmeniz gerekmektedir. Öğretim üyelerimizin e-posta adreslerine bu linkten çıkan sayfada arama yaparak ulaşabilirsiniz: http://personel.gsu.edu.tr/

·   Karşılaşabileceğiniz teknik sorunları, yine “Ekipler” sekmesinde bulacağınız “Öğrenci Destek Grubu”na yazabilir veya doğrudan teamsdestek@gsu.edu.tr e-posta hesabına iletebilirsiniz. Ayrıca, “Öğrenci Destek Grubu”nda uzaktan öğretimin yürütülmesi ile ilgili açıklayıcı videolar bulabilirsiniz.

·    Bir derse katılmak için ilgili dersin ekibinin “Gönderiler” sekmesinde (duvarında) başlatılmış olan toplantının “Katıl” kutusunu tıklayın. Açılan pencerede kamera ve ses ayarlarınızı seçtikten sonra “Şimdi katıl”a basın.

·     Derse katıldıktan sonra özellikle ses kalitesi başta olmak üzere karşılaşılabilecek sorunları çözmek için ekranın üst tarafında yer alan “” (üç nokta-“Diğer eylemler”) ve açılan pencerede de “Cihaz ayarları” sekmelerini tıklayın ve açılan pencerede yer alan ayarları değiştirmeyi deneyin.

·        Ders bitiminde, “Ayrıl” kutusunu tıklayarak ilgili toplantıdan çıkın.